Det här fick jag i julklapp (:



1, -Platt tång - från lollo vickan & anneli.
2 väckarklocka - ma/pa
3 Gliss hårinpackning -ma/pa (haha lär jag behöva , som jag sliter på mitt hår)
4,Kamera <3- ma/pa
5, 300kr presentkort på gina tricot.- ma/pa
6,Mys tofflor- ma/pa
7 rosa jul kula- jojjo
8 "jessica block med lady gaga bild)- syrran
9,3 st olika Hello kitty body lotion - matte
10, Bad skum grejj , deo, parfym - mormor & morfar
11, 200 kr till min comviq mobil- ma/pa
12, 100 kr- ma /pa
13, 500 kr- mormor& morfar
14, 250 - farbror
15, 2 trisslotter en av mofa och en av pama (vann inget på någon) men på den blåa trissen vann jag 25kr. ;)

16, 1a bilden -  Natt linne klänning ... svart  hello kitty
  - ma-pa
17, 2a bilden- pyamas linne hello kitty + pyamas mjuka byxor <3
18, 3dje bilden - t-shirt från gina  [som pappa köpte :O) haha  visste nt att han kunde köpa kläder till mig xd!
19, 4de bilden  t-shirt från gina som pappa också köpte .
20, svarta mellan tjocka strumpbyxor <3 ^^
21,  MINNES KORT  PÅ 4 GB TILL KAMERAN <3

Ps jag glömde visa mitt jul godis jag baka i går ju ! :D


haha de ser helt fail ut men de blev skit gott :)

de är typ

marsmellows
 massa olika nötter
mörk choklad
dumle  och ineg mer ;) inte så svårt :O

Kommentarer
lollo

:D<3

2009-12-25 19:31:00

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0