håltimme ^^


Har håltimme just nu , tyskan inställd idag igen :D vi börjar klokcan 20 över 12 igen ^^ med bild sen har vi matte sen slutar vi ^^
Kommer ladda upp lite bilder nu

ps bilden där uppe är från idgår på labben, p min no mapp loggbok ohc penfack (klaga ej på pennfacket , mitt svarta fina blev snott :O! )


Bild från förr förra tisdagn

Bild på mitt öga från igår
'bild på mej från igår
bild på lovisa (jojjos syssling) /mammas dagbarn ssöt.
skumm bild men jag bjuder pp

söööööt<3

Ring

Bild från igår när jag väntar på jojjo

Dryga matte ^^

Bild från förr förra tisdagen . jojjos Y hand





ALLA BILDER ÄR FRÅN MIN NYA MOBIL ! SONY ERICSSON K810i
Den har makro ^^<3

Kolla va bra  makro grejj ^^<3 och på ögat vart de jätte bra också.








Jaja nu får ni nöja er med bilder ska gå och käka lite bye<3

Kommentarer
MizthaNguyen

Hejsan! Jag och min kompis har gjort en dansvideo och skulle uppskatta ifall ni kunde ta er en titt :)



ha en fortsatt trevlig kväll :)

2009-11-18 23:42:45
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Anonym

ls min blogg, älskar ditt hår! :D

2009-11-29 19:55:32
URL: http://paow.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0