Alla attraktioner jag/vi åkte på grönan :D!

(inlägget , mäst för att jag själv ska komma ihåg ;)


BLÅ TÅGET - 2 GÅNGER (sista gg jag vi kommer åka den så man va tvungen att passa på )


EXTREME- (typ miinst 20 gg, de va ingen kö någon gång typ ;P)


FRIT FALL- ( 3 Gånger, vågade ej först haha xD) ;D


fitt fall TILT- 3 gånger , tror jag ;)- man kände knappt när den lutade fram
de ända läskiga va när man skulle sätta sig , för man sitter typ inte på ngt ;o
^^


INSANE- ;o  tro de eller ej men 10 gånger !! :O- trodde aldirg att jag skulle våga ;;*)
men de bästa va att de inte va någon kö alls nästan , man fick vänta en omgång  bara^^
+ att den va jätte rolig, man åkte upp & ner och över vattnet typ ^^


JETLINE- tror 5 gånger ? :)  roligaste värre xD- skrek som f*n


Katapulten!- As härlig man såg ut över hela havet ^^- tror 5 eller 6 gånger på den :)
'

KVASTEN!- 1 gång  , den va inte alls läskig - lite tråkig faktiskt (men vi stod i kö i bara 2 min så :)


KÄRLEKSTUNNELN- 1 gång, jag lollo & matilda fick skäll ;o haha- råkade skvätta vatten på varandra ;S hehe
men den gick för låångsaaaamt :)


KÄTTINGFLYGAREN (släng gungan)- 1 gång, de va när alla andra mådde illa , så jag och vickan tog den så dem kunde vila :)- kom på att jag aldirg hade åkt den på grönan över vattnet och så ^^


LUSTIGA huset-  1 gång lika rolig varje gång ^^


POP EXPRESSEN- 1 gång  i en väldig fart ! :DD


RADIOBILARNA- 1 gång :D, mycket krock ^^!!


Rock-Jet- 1 gång, då jag & vickan faila skiit mycket ;o
Första failet för mej- Vickan och jag stod först i kön , medan dem andra "åker" står jag och skvätter vatten ner på lollo & dem andra där nere , efter en stund märker jag att vickan ba "JESSie! och drar in mig!- haha asså 
alla i kön typ ba kollade vad jag höll på meed , eftersom alla väntade på att vi skulle gå in - fett pinsamt :(
Men vi började as garva, sen när vi sätter oss i karusellen så frågar vickan  om man ska ta ner dem där "röda sakerna (så man sitter fast)
 själva, då prövar vi och dra ner den men den sitter stumt, då säger jag ba -tror inte de.
Men då ser vickan att alla andra får ner sina ;o
Men så märker vi att vi har dragigt i den som va till vagnen  framför oss!! "fail" Så vickan drar ner den över oss snabbt så ingen hann se hahahaha xD!


 SPÖKHUSET- 1 gång !! ;O- fattar inte varöfr jag gick in dit frivilligt :O
Blev tvingade ^^- Jag & matilda va suuperrädda :OOOOO
kólla  jag matilda lollo & anneli går dit betalar och sen går in...
När jag & matilda har gått ca 2 meter så kommer en JÄTTELÄSKGIG ushig varelse typ 3 meter lång
röd klädd och värdens läskigaste utseende :(!
Han glodde på oss ! sen ba typ går han mot oss, så jag & matilda ba skriker och springer ut "genom där vi betalade"- Då säger tjejen i kassan, - han e inte läskig ska jag följa med er in?
Vi ba nejdå. Hon ba ni får inte röra dem men dem får röra er :S de känndes ju genast tryggare -.-!
tillslut kommer vi iallafall förbi den där läskiga mannen i rött och då säger han "I will not hurt you"
Sen kommer vi iallafall in.. man ser inget typ + att jag snubblade en gång och då drog lollo mig säkert 3 meter
hahahxd  för hon ville skynda ! haha sen tillslut kom vi iallafall ut (A)! - men den va jättekort och inte alls värd 40 kr :(


Vilda musen-  2 gåner , eller 1 gång. kommer ej ihåg :) - den va super ryckig XD
föredrar häldre jetline absolut!eller insane då :)



SÅ :)
vi tänkte åka flygande mattan men den va typ avstängd :(

Några bilder från oss "sossos mobil"


(första gången jag åker  tilt)



på den till vänster jag & matilda och några andra.. den till höger lollo sosso anneli & vickan :)



Sen finns de några bilder på min kamera också , på tågresan dit;)
de va ej meningen att jag skulle ha med den, så den dog på väg dit ^^


Kommentarer
Matilda.

Asså herregud det var så himla kul! :D<3

Jag vill åka dit igen...



Och det var ju fett läskigt där i spökhuset! x)<33

2010-08-07 12:13:56

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0