överaskningen i skogen ^^<3

I fredags va de ju en vanlig skoldag, & efter skolan åkte anneli & lollo till stan, egentligen skulle jag
& vickan också med men de blev inte så vickan skulle iväg å så aja skit samma ;)

Sen smsar lollo moi och frågar om inte hon och anneli kan komma vid 7 8 ngt och lämna
min present ^^
ja ba okej ;) sen så säger dem att jag ska komma till skogen bakom lägenheterna jag ba ? ;o
okej, blir typ rädd haha xD iallafall sen går jag dit och in i skogen längre och längre in :)
och där en bit bort sitter anneli & lollo på filtar och har gjort de jätte fint med ballonger och sånt i träden och
bakat en kladdkaka och tog med sig saft ^^ jätte myysigt !<3 gullungar :D<3

Nu kommer de lite bilder :)


ser ut som kladdkakan är typ 2 milimeter tunn x)<3
men de va den inte hehe.




Jag fick en ögonfrans böjjare (anneli hade köpt den i dalarna :O):D!!
asså de komiska va att jag frågade om typ lollo & anneli kunde köpa en sån åt mig
asså bara ändå ^^ och så hade hon köpt en sån :O<3 helt läskigt

dem hade gjort jätte fiint<3
Vi satt där från  8 till typ 10 och bara snackade as mysigt efter ett tag blev de kolsvart
så då kom vi på västa braiga saken


kolla ^^<3
västa "brasan" haha:D

men de va supernajjs, efter de packade vi ihop allt, och vandrade mot mig,
där tog jag på mig jacka & hämtade min cykel för att sedan cykla till lillskolan
och där la jag & lollo mig i den där stora 5 manna gungan & anneli tog fart :)<3
de va iallafall as ruligt :)
tack för överaskningen bästa vänner <3



Kommentarer
LOLLO

tack för dagen/kvällen :) haha jag ser vindögd ut på bilden x)) <3

2010-08-23 19:30:32
Anonym

vi får överaska dej en till gång! då får jag oxå va me! <3

2010-08-23 21:21:40
Vickan

från mej! :D

2010-08-23 21:22:06
URL: http://wictooriah.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0