Uppdate ;)

Det är kul att bara kunna uppdatera närmanvill & inte behöva kännasej tvingad (:!

Nu har man klarat av två veckor , det har väl gått okej? (: tycker  de allafall

No prov V 37,
Läsa ut "felicias resa" boken, tills vecka 28 ..
& prao är vecka 47 48 <3 (fast jag egentligen vill ha på vårterminen ^^)
& jag har redan en prao plats pågång ^^<3

iallafall,
Igår va jag i stan me lollo vickan & anneli:)
hittade en vit långärmad t-shirt och 2 pack tunna leggings från hm :)

Idag skulle jag åkt till gränby men de belv lite hinder emellan så
jag ska dit i morgon ist ^^

Har ju fått min månadspeng + lön + 2 extra jobb's pengar ^^ hah,

ni får fråga om ni vill veta va de är för jobb hehe ;)<3

har ni föresten läst i min brors blogg att jag har gjort ett inlägg om min "system kamera" ? :P
hehe. Aja

nu Ska jag kila i väg till affären för att hämta ut mina jobb pengar (:

Se you later alligator !


Kommentarer
louise

du praoa väl på fyrishov förra gången, var det kul ? :)

2010-09-24 15:19:15
URL: http://loouisebloom.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0