BILDER FRÅN JULAFTON 2010 :D

Bara för att jag alltid skriver om julafton på bloggen (en tradition) (: så ska jag gö're nu med :)



jag & bror

mina skor jag fick av jocke :D blir 169 i dem ^^


Det här fick jag :

Wii fit plus + balans bräda av mamma & pappa
&  kamera stativ av mamma & pappa :D


Av mamma & pappa:

1Tofflor

2, skrubb handkar,

3 fotfil,

4, 2 björn borg trosor

5, ansikst tvätt

6,parfym

7, 2 75kr comviq kompis

8, plupp örhängen

9, present kort på h&M

10Av Angelica(syster) 200kr presentkort H&M

10Av Vickan massage sak (är lila och ser ut som en färgkludd)

11& lila burken med hudkräm i .

12Av lollo & anneli hårinpackning (den vita plaskan med lila gul & lite rött på)

12Av jocke (bror) Klack skor

13och t-shirt/tunika och presentkort på Nikta "frisörsalong"

14Av matte (bror) silverhalsband med två olika smycken till.

15Av mormor & morfar  lotion & dusch kräm

16& pengar

17AV farbror El tandborste

 

halsbandet från matte

+ en berlock man kan byta ut:)

 

Jag & bror  de här va t-shirten jag fick av jocke

SÅDÄR :D vi ses!

 

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0