halvåttahosmig & robinsson härnäst.

hej :) hahaha , gash! (: kväll ska jag se på halvåttahosmig och robinsson! :D
Idag va de näst sista dagen på lindex :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
seriöst :("! vill inte sluta. De är sååå himla naaajs så ni förstår inte :O
+ att man slipper lääääääxor och provfs!manmer typ hem 4 och då har man hela kvällen attt intebehöva plugga eller ngt.
Fast vi som går på tyska måste typ skriva dagbok om praoen varje dag men de är inte jobbit tar typ 5-10 min (:
aja de är iallafall bäst på lindex  !!<3+ att man har 30% rea när man jobbar där ^^<3
Jag börjar ju 9-3 as najs ^^
hade tyvärr ingen outfit bild idag, okej jag har inte haft de på hela veckan då men aja x))))
har inmte orkat knäppa kort ^:)



bara älskar sånna här hundar! herregud så namadama söta!! (A))))))))))

nu ska jag kila

bajjj!!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0