Kom precis hem från badet ;)

Hejhopp , har precis kommit hem från badet
va där me lollo & hennes syrra till kl 12 ngt :)
Sen Blev det supermulet juh ;o

Men nu är de väl okej att säga att de är otroligt skönt att de äntligen blir lite moln & kanske regn? :)
För  då hinner jag göra lite "måste göra" saker inne ;) som te.x

- städa gaderoben
-rensa ut hela min dator (fullt med onödiga program på den)
-städa på mina hyllor i mitt rum
& massa mer ;)


Ikväll kanske de blir övernattnign hos lollo "under bar himmel"  de ska typ bli regn så
ifall de blir av ska vi typ sova på hennes altan :)

Dagens kläder;


Ha en bra dag ses^^


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0