Ska "typ" ta bort bloggen ... ((obs, väldigt rörigt inlägg))

Pallar inte ha kvar den ? herregud, haft den ett år nu
smådrygt men ändå kul...

gillar inte folk när dem skriver "ska nog ta bort bloggen ..."
jag mena ta bort den direkt då eller ha kvar den ?? hur svårt kan de va .

Nu förstår jag, seriöst man vill ju ha kvar den ?, annars har man offrat väldigt många "timmar"
i sitt liv på ..ingenting??xD ;)

Så jag kommer ha kvar den men typ inte uppdatera , kommer inte orka
eller ha tid nu när skolan börjar häller såe ;)

skulle ha laddat upp bilderna sen ja va me lollo men orkar inte nu iallafall<3

den kanske är "vid liv" tills sommarlovet är sluuut

påtal om de " herregudinmygadshiietpommfritt" skolan börjar
ju om mindre än 3 veckor :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O-panik? - svar jaaaaaaaaaaaaa¨

men tänk de possetiva?- om man kör detta år är de bara 3 hela långa år kvar  sen går man ut skolan :*)
önske tänkande redan nu :) haha<3

dock´vet jag ju inte alls vad jag ska söka för himmla linje ?
Tänkte på media & något... men de skulle tydligen utgå ! -.- (frustrerande?) mm!¨

Iallfall på måndag blir de GRÖNAN med  anneli lollo vickan sosso och matilda :D!<3
Supernajjsigt ^^

Föresten idag så va de den sista dagen i öregrund ;)
Hade typ sämst väder hela veckan? -.-
sol någon gång men lixom , idag hade jag vantar och halsduk & jacka och jag förs
ändå ;O!
omg :S

Är sommaren över eller?- herregud .. okej ska ej klaga på värmen i sommar
men den kan väl fortsätta ?


Men såa deppa inte allt för mycket nu ;)
som jag men jaa :)

Ni får ha de så bra (:


höhö jag på gympan i typ 7 an? 8 an? - ingenaing xD
Vi körde typ handikap grejjs, ^^


föresten, det går inte att mobil blogga med min mobil >:
Det går att komma in på själva bloggen & ladda upp bilder och så.. m
en inte inlägg-.-
dt suuger !

Så nu håller jag på att kolla på en ny men har ingen aning om vilken..
vet ej om jag orkar ha tuch men jaja...
kanske ?


ojojoj LÄNGSTA inägget på väldigt länge ;I

men va ba tvungen att få ur mig lite ^^



Kommentarer
Victoria

sv: jaa men dom fanns på barnavdelningen! :D<3



och du, vi kommer verkligen ha det bäst imorgon! Massa flumm eller? haha! <33

2010-08-01 10:56:36
URL: http://wictooriah.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0