Årets första dopp i sjön här i bjk med lollo& anneli ^^

Nu trodde ni säkert att jag ska lägga upp massa bilder sen idag ?
Men nej, hade inte direkt med kameran såe^^
Men iallafall, de va 21* grader i sjön , typ ;)

Vi va nere vid stora & lilla ^^- Ruuligt hade vi iaf (:

När jag kom hem va de 29,5 grader varmt INNOMHUS ;o orka , ;s

Hur varmt ska man ha egentiligen?

aja,
dagens kläder

Gick inte så bra att få en hel bild, dem såg helt creapy ut 0.o?
Iallafall, de här va den här tunikan jag köpte med lollo i stan som jag
aldrig visat :)

ser ut som att jag är ko-bent på bilden ;o? höhö
+ att de ser ut som att de är två  olika färger på tunikan
men den är som den bilden på höger (:

Nu ska jag kila bye ^^


Kommentarer
Vickan

Mohaha... Det är 28 grader i poolen nu! :D<3

2010-06-29 22:15:11
URL: http://wictooriah.blogg.se/
Vickan

Haha aa... Men nu har jag duschat henne igen... Haha! Men hon rullade sig men i boxen den här gången, dom får sova inne... :D<3

2010-06-29 22:16:14
URL: http://wictooriah.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0