17 augusti.

Hej hej , kameran håller på att ladda så jag kan nt lägga in bilder på naglarna nue. men de blir hissar & dissar ist (:



- Stan med tjejorna i morgon <3- roligt ever
-Att jag hoppas att jag får mitt skrivbord idag!- har väntat på de i ca 2 veckor.
- Att jag gick upp KLOCKAN 10:00 idag ! :P- (fast jag gick och la mej igen för ja va så trött -.-)
Att få Komentarer på BLOGGEN <3 -.älskart!

-
Skavsår - Svider så himla mkt :S
-
När jag tappar mina naglar upp och ner när jag precis målat dem - så irriterande :S!
 Jobbigt att lägga in bilder på dator varje dag -.-!- min dator blir segare .
-
Nagel trång ! ,- skit jobbigt de svider som f*n! -

Kommentarer
Lollo

ska bli jätteroligt på stan imorrn . :D

skulle vi ta 13.35 bussen eller 14.00 ? <3

2009-08-17 14:06:31
Anonym

14 :00 <3

2009-08-17 16:43:43

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0