2:47 på natten.

Halå :) tänkte inte skriva så här sent men men . Nu har man fixat brorsans blogg header , så nu har jag lärt mej lite mer hur man gör på "designa din blogg"  men näre gäller "kodmallar" så vågar ja nt ändra där :/ asså jo men lixom de går ej att förhandskolla och de tkr ja e dåligt för allt kan ju bli fel då. SÅe. skulle lägga in min playlist på sidan . men orkar nt gö de nu , kl e lixom tio i 3 på natten :S , och vet ni en annan sak?? jo jag är 14 år nu :D hah , men nu får jag väll sova några timmar , sen kommer väll dem å grattar mej byeeee<3
 ps en annan sak , jag vet att de där "hissning & dissning" i förra inlägget , så såg de ut som en 3 åring hade gort bilderna haha!



Kommentarer
lollo

GRATTIS :D ska smsa dej sen när du har vaknat . ;)<3 fast har typ inga pengar men kanske kan skicka ett sms iallafall . xd

2009-08-08 09:12:22

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0