4 juli.

Hello. Okej jag uppdaterade typ 2 på natten  i går .  så de har nt hänt mkt mer sen dess då. idag vakna jag 9  av att jag hade växvärk i högra benet , gorde skiit ont , så jag gick upp och knöt massa halsdukar på benet  (det funkar , iallafall för mej, ist för att ta alvedon)och sen sommna jag igen , och vakna klockan kvart i 12 , åt frukost.  och klockan ett typ sola jag igen och nu är klockan ca 4 , och jag äter  persika  ( för att de rimmar på mitt amn(A)) haha, okej nt så kul ,  ehm jag pallar nt lägga in bilder  på dagens outfit så ,  jag säger den ist ,

:rosa vit randig peyton top - gina
jeans short.

Nu fick jag ont i huvet :S aja , och nu äre bara 10 % baterier kvar på min data -.- aja
Eh  juste skriv i komentar vilken som är din favorit låt!!!! så ska jag ladda upp låten här sen!!:D

Dagens Fråga!:    Vad ska jag önska mej i födelsedagspresent ? :)  eller vad tror ni jag önskar mej?

Föresten blev jag väldigt sugfen på jordgubbar en sån här varmt dag <3


Kommentarer
johanna

dra upp ljudet e min favvo låt (:

2009-08-04 16:22:03
Lollo

Vad önskar du dej ? <3

2009-08-04 18:56:24

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0