6 augusti.

Hej hej , haha jag gick och la mej halv 3 igår :S  aja men mamma veckte iallafalla mej kl halv 11 så¨jag gick upp 11 sen gick vi ner till badet mamma jag & syrran.  vi hann va där i typ halvtimme sen blev de moln -.- . haha men sen bada i iallafall det va verkligen IS kallt enligt mej så jag gick upp först.. Och sen skulle hag köpa glass till oss. Men de fanns inga glassar . Fett dåligt jag tkr man ska ha glass i en kiosk aja . Så jag köpte de på vägen hem ist . En Magnum Classic om ni ville veta haha. mm men jag hoppas vi åker till ikea idag asså :* i morgon ska iallafall mamma åka in och köpa presenter te mej (A) och pappa och syrran ska köpa smörggåstårta . Mums. Så jag ska shoppa lite idrotts saker till idrotten. och så Nu blev jag väldigt sugen på att gö nya naglar ***! så jag kanske gör de. Yep. idag kommere iallfall en bild ¨på dagens ouftit och på min glass haha .

Blir ingen dagens fråga för jag kommer nt på ngn , ni kan väll ge förslag? :)

(när vi gick till badet hade jag ett linne med fotbollstryck på och sportshorts.)

 Outfit.
T-shirt gina
leggings  & svart linne.



HAHA kolla inte min  allvarliga blick när jag knäpper kort på glassen . XP!!!

En sak till bara

kolla  "M" märket på glassen .Den ska ju va i mitten . haha missbildad.

En liten sak tll bara jag gorde en ny sån hära slut namn grejjimojj. Vad tycker ni om den?. ska jag ta bort Mattsson  för när man läser de låtere knäppt om ja har mattsson me tycker ja. Men säg vad ni tycker !! Tjao.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0