dagen.

Hejsan, gick faktikst upp klockan 20 över 9 dag , för jag somnade typ 20 i 11 igår :S. så jag gick upp hoppa in i duchen gick ner och kollade på tv, i typ en timme.Sen hade pappa gort i ordning frukost  då gick jag upp och åt. Och efter de så borta ja tänderna och nu sitter jag här (:  och myser framför datorn.. Mina kläder idag   : svart t-shirt  mjuka jeans leggings rosa svart cardigan och mys tofflor.orka nt ta ngn bild  så (: jao. Juste igår efter när jag hade kollat på en massa nagel dekorationer så blev a fett sugen på göra ett par . Men då vare slut ! :(  med naglar asså.  Så nu vill ja ha nya . ! ja ja bye

Kommentarer
Elsa

Hej, vilken snyggsnygg blogg, ska vi följa varandra via bloglovin? :D

2009-08-22 19:37:52
URL: http://lucki.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0