Glömde en sak.

Glömde säga en sak , jag skulle ju berätta hur de gick när jag jojjo och 2 till sålde "fika" i skolan.
Ja de gick väll sådär .... asså vår lärare sa att vi skulle stå där i en timme , men  kolla de va ju sånna där föräldrar möten och dem va typ 15-30 min långa -.- så de blev några som köppte men sen fick vi vänta efter varje möte i ca 15-30 minuter . Så vi stod och sålde i 2 timmar -.-! så drygt,  men de va ändå flummigt hahaxd sen va vi tvungna att plocka fram och ta bort de också , men en sak som jag blev väldigt lack på va att vår lärare va ju inte änns där , men hon tvinga jojjo och mej ! O.o ! så vi fick sköta allt själva . ja ja de ser väll lite gott ut ? :P

Kommentarer
Lollo

Gott ;P <3

2009-08-28 19:11:21
Anonym

Mm men vi smaka inte nånting xd! för vi fick typ inte

2009-08-28 19:59:50
Anonym

Jag blir så jävla förbannad.visst,detta handlar kanske inte just om ditt inlägg...

Men att Kissie sitter och skriver en MASSA kränkande saker till allt och alla

på sin patetiska blogg är någonting som flera inte borde respektera.Det dära

beteandet är så himmla onödigt.Jag läste en blogg för några dagar sedan

som är så jäkal bra!! Den handlar om verkligen vettiga saker.. ( Det är en läsare

som skickar detta ) Hon som skriver den har full upp med bloggen..

Hon gör egna interjuver med läsare,går själv på ingerjuver (pga bloggen ) och har fått jätte mycket uppmerkasmhet den senaste tiden tack vare sin blogg ..Denna blogg handlar om Självkännsla och självförtroande . Jag Ville bara tipsa om den,eftersom vi behöver en sånhära blogg.Hon kommer gå om kissie,det är de flera som tror. Hoppas bara de,för de kissie gör är inte okej



bloggen heter ialf http://jjuno.blogg.se

2009-08-28 21:26:41
Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

Hoppas du får en fortsatt trevlig fredagskväll! :D



/Tobias

2009-08-28 22:14:13
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0