halooeu. vårt nya skåp.!

Shjena , Idag fick vi i allafall nya skåp<3 ^^ bästa platsen också ska visa en bild på vart vi har vårat skåp.

Sorry graabbar om om jag nt fick lägga ut den men jag tog iför ansiktena på er så man inte ser vilka ni är. (:
Hoppas de va okej.
Iallfall där är vårt skåp, Precis i rätt höjd och allt ^^.
Mm jä ja efter de så hade vi engelska  coh då typ prata vi om betyg :S.
Sen No, OCH DÅ SÅ SKA HÄLFTEN AV klassen få sovmorgon och hälften inte och de´blev alla bussbarn OCH JAG :S!
och jojjomoch aneli. dem ba lottade . Okej jag förstår om ni typ fattar nada . Men jag kan förklara bättre nångång sen.
iallfall sen hade vi typ idrott, sen so -.- då prata vi om mikael jakssons död och svininfluensan :P kul?.
Ja ja Uppdaterar mer idag sen Sey later!<3

Kommentarer
Ellen

hej är med och tävlar om att bli veckans blogg hos

http://mathiildaslife.blogg.se/ gå in och rösta på mig och komentera ett inlägg i min blogg och säg att du har gjort det så länkar jag till alla som har röstat på mig i ett inlägg på min blogg =)

2009-08-24 19:46:02
URL: http://guldvivan.blogg.se/
Lollo

Jag har sovmorron! :D<3

ska gå till skolan snart, ni sitter väl på NO:n nu . xd

2009-08-25 08:21:52

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0