hejsan (:

jUST nu håller jag på att ta bort alla mina lösnaglar, eftersom de losna 2 idag i skolan och att jag har haft dem i 9 dagar, såe jag ska göra nya i helgen . dt e mkt ja ska göra i helgen , för jag säger hela tiden "men de kan ja göra i helgen" nu är de 4 saker
*Gö nytt löshår.
*Göra nya naglar.
*köpa nya naglar & shoppa.
*Städa marsvinets bur
Änn så länge.... bara de. men de tar tid.
Ja ja idag vare nog inge speciellt... förutom att vi fick sluta 2 ist för 4 för vi hade ingen "kreativ profil".
Men vi fick en läxa O.o -.- fast  bara 8 tal till fredag så .
Men på lunchen idag gick jag vickan & jojjo hem till jojjo Men nt lollo för hon hade språk :/
men vi tog lite kort
.
Okej vi tog typ flera sånna här "skugg" bilder men orka nt  lägga ut alla.


Men vet ni vad ? Lollo har namnsdag idag !! :D

Kolla (: s¨å jag tycker alla säger grattis på namnsdagen till lovisa (:! och louise (dock känner nt jag någon som heter så)


Men De är något feeeel :S jag får inte in bilder från mobilen (via ubs) eller kameran O.o ??? fa vaan
ja ska försöka lösa problemet .. eller så får jag fråga pappa när han kommer hem (:
så då kan jag visa dagens outift (:

Kommentarer
Lollo

<3

2009-08-28 15:22:27

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0