hellu (:

asså de är as drygt att gå till 2 på fredagar ! -.- shiiet, Och idag fick vi massa läxor också! eller engelska till nästa fredag (glosor och någon  uppgift) xd. och typ tyska till torsdag O.o asså de va typ 4 sidor uppgiter. Asså de känns mycke bara för att de är över helgen -...-¨
Okej nu ska ja skrive lite grejjer jag ska göra i helgen för de har blivigt mer !
Städa gaderoben - ett måste, tycker jag själv
Köpa nya naglar- Ett måste, dem har varit slut i typ 2 veckor O.o!
Göra nya naglar - Jag skulle gort de för en vecka sen , men då såg jag att de va slut  :( så¨verkligen ett måste.
Sy nya hårörlängingar- Dem jag har nu är för tunna så man ser vart mitt riktiga hår slutar-.-så de måste ja också göra.
Se på pappa jocke och matte's tennis matcher- inte ett måste , men de blir kul och se xd!
öva lite på läxorna-För de är jobbigáre att göra de på vardagarna
shoppa- har inte shoppat sen...skolan börja typ O.o så de är ett måste (ska gö de i morgon)
Städa marsvinets bur -.- -Hatar't men ett måste är ett måste.
Blogga- Såklart! (: men dock lite mindre eftersom detta .
Öva på keyboard-för de är kul, just nu har jag dock bara min lilla leksaks keyboard men jag frågade mamma om vi hade någon

Hon ba: ja
jag ba: har vi ! ? :D
Hon ba: ja men jag tror inte den funkar för de va nått fel på den.
Jag ba: me åå :(

men då ba sa pappa : den funkar ju visst
jag ba : wiiie :D vad bra!
.
Haha men den är i förrådét ska kanske ta fram den i "helgen" xd!
Men nu hoppas jag  och tror att de inte var något mer jag skulle göra i helgen. Men nu ska jag kolla runt på lite andra bloggar, tjao ! <3

Kommentarer
Lollo

Va roligt, :D

jag vill också in till stan någon dag . <3

2009-08-28 15:35:36

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0