hellue. 16 augusti.

Hallu. Har precis kommit hem från brorsernas tennis matcher, dem vann alla sina matcher :P ! ja ja . Idag senare skulle jag & pappa ha  åkt in till i´kea och hämtat de där jävla skrivbordet  GAAAHH! . Asså kolla nu här.
Asså vi har kollat i typ 2 veckors tid. Och de står sådär helatiden :O!  i går stod de   20st 16 sugusti . och i förrgår stod de 20 st 15 augusti.
Men de ändras varje dag till 0 st -.-!! fett lack man blir. kolla i morgon kommer de stå "idag 17 augusti 0 st"  fattar ni vad jag menar ?  skit irriterande iallafall.

Ja ja det va någon som bad om att jag skulle visa t-shirtarna jag fick  och visst kan ja visa dem . (: (dock inte alla för orkar nt  men ca hälften )
.



Sådär några iallfall , visar nog dem andra någon annan gång . (:
Shiiet om 2 dagar börjar skolan O.o hjälp
Okej jag kommer vara "väldigt sömnig" första dagen /veckan. haha men asså nu har man ju vänt helt på dygnet , iallafall jag  gått upp kl 11:00/12:00/1:00 där nånting. Och gått  och lagt mej typ 1:00/2:00 på natten Och nu ba ska man upp halv 7 och gå och lägga sej 10:00/10:30 . LIXOM :P ja ja jag tror ni fattar haha.
händer ikväll alla läsare  har ni haft en bra dag ? :)

Kommentarer
Elisa

Härlig stil du har! :) Kolla gärna in min blogg!

2009-08-16 16:14:38
URL: http://kalassnygging.blogg.se/
Lollo

gud va många t-shirtar du fick . ;O

2009-08-17 10:46:48
Lollo

Är skrivbordet med lådor och sådant också eller äre bara typ som en hylla som man sätter på väggen ? <3

2009-08-17 14:11:31

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0