Hissning & dissning.


 Min gaderob :) - Har bättre koll på kläderna då.
Att jag börjat lära mej hur man fixar bloggen på "desgina din blogg"- Slipper man fråga andra + att de är kul att ändra saker.
Mamma mia fimlen- Den e så himla bra (: (Y)
 Lös naglar- roligt att designa egna :P
Foki's blogg- den e så himla intressant att läsa, får dock hennes inspration av hennes naglar hon gör.

Att inte få fler än 0-2 komentarer på varje inlägg - inge kul alls.
att Ikea ljuger - Dem  skriver på deras hemsida att de ska komma in ca 20 bord (de skrivbordet som ja ska få) på både måndagen och tisdagen med kommer alldrig några :* (pappa ska dock åka in i morgon också och då ska de ha kommit!)
Att skolan börjar om ca 6 dagar :S- skola = "gå upp kl halv 7" ((sommnar nästan bara jag tänker på de.)) 

Att alla mina "nagel-smycken" har gått av lossnat  -.-! - de tog ganska lång tid att ta på dem+ att naglarna är tråkiga nu bara hel lila -.-
Att inte jag har photoshop- Vill kunna göra egna designer och kunna redigera bättre och göra animerade bilder!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0