Kanske present i förskott.

Jao, jag sa kanske asså i morgon så ska vi kanske till ikea så jag ska anske få min gaderob :P . aaa(A). jyep men jag säger i morgon hur de blir,

När syrran ja & mamma spelade Buzz, så bet jag av alla mina lösnaglar  och sen bet jag ner alla mina riktiga naglar !  så jag börja blöda på pekfingret aj aj -.-   aja , det blir väll till att gö nya någon gång igen , och jag vill ha lite tips hur man kan göra :) . Men men kl är nu halv 2 på natten , ska ställa klockan på minst halv 11 iallafall, så. jag skulle vilja skriva mer men de låter så mkt när jag skriver (vid familje datan) och alla sover typ så sshhh.
 , dagens oufit :
som jag redan sagt men ingen bildså nu kommere en bild, peyton top - gina och jeans shorts hm,


Så här ser mina naglar ut nu . korta och fula.



jaja sey later!

Kommentarer
Cajsa

Hejsan! :D

Trevlig blogg! :)

Ville bara påminna om min tävling! :D http://cajsa1.webblogg.se/2009/august/tavling-pagaende.html#comment

Skulle vara SÅÅÅÅ kul om du ville vara med och det är bara 7 st som har anmält sig än så länge så chansen att vinna är relativt stor!

Pussar och kramar och hoppas verkligen att du vill vara med! :)

xx C...

2009-08-05 10:48:07
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0