kvälls uppdatering

Hej hallå.♥ Jao . Lite uppdatering nu. Idag fanns BORDET ! :DDDD de där jag har tjatat om ni vet på ikea .  Pappa har redan byggt upp den (A. Nu har jag duchat så nu ser jag på lyxfällan ngn annan som gör de. De är så sjönt att bara ta ett bad och sen typ måla naglar kolla på tv på kvällarna , tare allmänt lungt helt enkelt love it!. Men nu när man kommer få läxor så kommer man nt kunna de lika mkt , Asså jag känner mej redan stressad :S !  Uch  .  Ja ja . ...ehm juste idag när jag läste Kenza's blogg , så hade hon skrivit att hon typ va punkrockare  i typ 7 an O.o fett konstigt tkr ja . haha ja ja .
Nu kommere en liten bild på mej & min katt från idag.

Okej nu såg jag att jag nt ser helt klok ut på bilden  värsta fejk flinet xd!
Men jag bjuder på den , för jag älskar min katt<3
Vad har alla mina läsare för husdjur och vad heter dem ? (:

Kommentarer
Lollo

Söt bild <3

2009-08-20 15:41:40
JOHANNA

jadu, jag har 8 katter som heter :

busan

smulan

grynet

maja

pysen

my

kajsa

simba



AHAHHAHAHAH :DD

2009-08-21 11:08:44
Annah

Fin bild ;>

2009-08-23 14:31:28
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0