MÅNDAG

Halå där. Ehm  idag vare typ vanlig skoldag ...inget speciellt asså. Men vi tog bara lite flummbilder men jag orkar /vill nt lägga ut dem (: för alla va jätte (flummiga) . I allafall efter skolan gick jag hem sen till jojjo och där va också lollo. Vi typ  ... spela kort. Jag öva på keyboard och jojjo kolla vad hon skulle ha för frisyr när hon ska klippa sej :P, sen typ öva vi på engelska  läxan och flumma väldigt mkt XD!. Sen typ flumma vi mer , sen gick jag hem typ....halv 7 och åt sen ducha ja så Nu vet ni vf jag skriver så sent ^^ jaja
Bjuder på en väldigt oseriös bild på lollo & mej ^^!!<3

Idag på egnelskan så sjöng vi den här låten (lyssnade)


(sims version)

Ehm angående om de där med hårörlängingen jag skriver om de nån annan gång  .. i morgon kanske :)? för jag hinner inte nu bye bye<3

Kommentarer
Lollo

<33

2009-08-31 20:45:27

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0