Naglarna .

  1. Sådär. Nu har jag gjort klart naglarna ,   nu kommer de bilder.

    Åt lite mums mums melon medan. (:

    Målade Lila bas .

    Lila bas.

    Mina nagel saker som typ inehåller:
    1 .2 st depend borttagningsmedel.
  2. En sax
  3. En mini Nivea mjukkräm
  4. En fransk manikyr  behandling (nagelacken till fransk manikyr)
  5. Gamla lösnaglar
  6. 3 Olika nagellimmar.
  7. 2 nagelfilar
  8. en mjuk nagelfil (för så naglarna glänser) - men använder nt typ.
  9. Lösnaglar som man klipper + filar själv. (är dock inte på bilden eftersom jag tog ut dem)
  10. En Massa Nagellack.
  11. Och En nagelsax
  12. Och en Rosa Nagelsmuts borttagare
  13. Tandbetare
  14. En rosa flaska med handmjuknings kräm.
  15. En sling mössa (nt på bilden heller)

Tror dock att inte de där va allt för ´jag hade tagit ut lite grejjer innan.
Men iallafall sen tog jag på nagellsymycken'na köpta på Kicks 75:-
(de fanns två lager med de syns ba ett på den suddiga bilden)


Japp så här blev de :
ni kanske tyckere nt e fint, men jag blev faktiskt lite nöjd den här gången (:

Tumm naglarna.

Höger hand naglarna.

Och vänsterhand naglarna .
Nåja vad tycks?


Kommentarer
B E A <3

Riktigt snygga:D

2009-08-10 01:07:38
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
jagsjälv

Tack ! :)

2009-08-10 01:26:10
lollo

de vart jättefina . <3

2009-08-10 08:58:28

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0