Nails !

Yes . Nu är naglarna klara , Blev absolut inte så nöjd faktiskt allt blev fel hela tiden -.- men men . de kommer bilder ändå.
Halv klara  på de här kortet.


sen vänta ja lite när de skulle torka , så tog jag lite ful fula bilder på mio.


sen så gorde jag klart själva detaljerna men de gick inge bra -.-!! skulle alldrig gort de men men . Asså på tumm naglarna ska de föreställa små ♥ men de blev misslyckat så då skulle ja gö prickar på dem andra men de blev för tjockt lager så jag drog ut själva naggelacket på nageln och till sist så skulle jag ha glitter på nageln men ja ville nt de men syrran trodde de skulle bli finare då men de blevre inte så de skyller ja på henne (A) haha nejdå jag gorde de ju så aa ....ja de sluta så här -.-


Fan att glittret fastna på vissa :/ . aja slänger in en bild sen när jag har tagit på naglarna ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0