Så roligt! (:

haha idag var de värsta flummdagen xd!! okej vi hade flörst vip, sen musik , och då lärde jojjo & anneli mej att spela halva "lille katt" för hälften kunde jag själv ;P , och "barnen i bullerbyn"  så nu kan jag dem  (I) ! . haha sen så hade vi ...... No tror jag , och sen tyska , sen LUNCH XD! de va typ då de började xd nej men kolla jojjo och vickan började tupera MITT  HÅR ! x´xd  haha fett kul tyckte dem :P för ja va nt med på de  , men men ni kan få se bilder xd!!! sorry om de blir lite ego aktigt men asså ja.

de börja så här ...

sen så här xd!!!!!!

Okej fuul bild men jag bjuder på den !!! för vi va så flummiga dåååå !! XD

Sen hade vi ... ja kommer inte ihåg men , sista timmen så hade vi drama teater  och då typ ? lekte vi eller vad man ska säga sen blev vi typ indelade i grupper så skulle man göra som en familj .



Haha Jag = storasyster
Vickan = lillasyrra
Tess= mamma
mickan= hund (eller typ katt , kommer nt ihåg)


 asså jag tog över era ansikten för ni ville nt att vi skulle lägga ut dem så då gör ja inte de (:
Ja ja och där tog vi massa bilder på klassen också :P .men lägger inte ut den.
Sen efter skolan  gick jag vickan jojjo & lollo hem till lollo.
Vi övade på keyboard och kollade på lollo och jojjos musikvideor xd (: så flumm .

jag och vickan <3 (lollo tog kortet)
haha jojjo och vickan "tästade att hoppa" och då fick jojjo värdens gräsfläck på sina jeans  och gegga.
Sen när jag och vickan hoppade fick jag lera på ena mitt knä xd-.-! haha och på händerna xd jaja
: dagens outfit ser ni ju på bilden
jeans
gina linne
skor
Och cardigan , men har nt den på bilden (;
Ja ja hoppas ni läste , Bye (:  <3

Kommentarer
Lollo

rooolig dag . :D<3

ditt hår blev fett coolt ju ;)

haha, klippte du bort rasmus ? xd

2009-08-28 15:29:57
Anonym

hehe , ja de gorde jag xd! för de såg lite mobbat ut att han stog 2 meter i från xd!

2009-08-28 15:39:46

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0