såe. Naglar

Hai . E  nyss borstade jag tänderna men innan de gorde jag OM   mina naglar ja ni hörde rätt jag tog bort all nagellack ¨på naglarna . , de blev så himla fult och så himla tjockt lager, ifall man kom åt ngt så blev de ett litet hack i nageln direkt , jobbigt jobbigt, Så nu är mina naglar bättre iallafall , gorde iförsej bara en vanlig fransk mannikyr. Oj har nt tagit ut hårförlängingen ännu :P  men de kan ja ändå nt gö nu för mina naglar håller på att torka såe. Ni kanske vill se dem nya naglarna ist (: komentera .

1.                                                                 2.                                       3.



Kommentarer
B E A <3

Kikar in och önskar dig en trevlig helg :)

2009-08-07 00:25:38
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Anonym

Tackar , de kommer ja nog eftersom ja fyller på lördag :P

2009-08-07 00:41:36
lollo

fiina

2009-08-07 16:39:10
jag

Tack ! :)

2009-08-07 22:07:07

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0