shellelue

♥hajhopp  vakna 11 idag eller nej ientligen kl 9 sen 10 men sen gick jag upp 11 xd , ja ja De blev inte stan idag för att pappa och syrran är sjuka :S , vill värligen inte bli smittad , men jag & mamma brukar alltid klara oss(A)
Ja ja har gort lite saker idag som stog med på "min göra lista i helgen" :

Städat gaderoben .

Bytt sängkläder(det stog dock inte med på "göra i helgen listan" men jag gorde de ändå)..
Kollat lite på läxorna (men typ orka nt mer än 10 min xd).
Tagigt bort klips's en från min hårförlänging (ska sy fast dem i nytt senare idag).

Tagigt fram Pappas "övergammla keyboard" (den typ funka inte så bra xd men den ska få mer chanser


Ska gö mer i morgon men nu ska jag nog fixa hårförlängingen ♥



Juste har ni hört att idol börjar om typ en vecka ...eller 2 . SKa i allfall kolla , älskar aoudition när alla är så himla  roliga xd!
Här är en rolig video som "hey baberiba" imiterade gammla idol juryn ^^

Ni ska väll också kolla på idol när de börjar `? (:

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0