skol foto. / dagens outfit

hejsan jag sa ju igår att  jag skulle uppdatera precis när jag kom hem så nu gör jag de

Min dag : Vi börja 8 . Kl halv 9 skolfoto O.o . herregud. haha.  Jag lollo vickan & jojjo va dem andra som fick gå in och fota så vi klara rätt fort. Jag kan visa snart vad jag hade på mej .
Vid typ 10 så vare samling i klassrummet då fick vi glass :P men vickan tålde nt den :/
Sen halv 11 Lunch .
Kl 11 skulle vi va nere vid badet,  -.- o-maj-gad.
För vi skulle ha femkamp , så drygt ,  våran grupp fick vänta i ca 1 ½ timme vid en station och dem som pörecis kom fick köra före O.o!! fett lack ja blev .. dem ba  men vi har stått här i 20 minuter nu äre fan våran tur "bla bla bla" , Dem ba okej . FETT DRYGT!. ja ja , jag vill bara se hur klassfotot blev ! O.o tänk om man typ ....blundar.... nt kollar in i kameran . eller någtttt. Ja ja
När ska alla andra ha skolfoto ? (:
Dagens outfit: Jeans leggings som ja köpte i går. Linne & cardigan.
(och svar ja jag hatar mina hjulbentaben)
Har ni tänkt på en sak ?  jag är väldigt Onormal  , jag är blond med Bruna ögon , jag är hjulbent (känner ingen som är de förutom ja & pappa)  och mina fötter har typ  krympt ,  SNÄLLA ÄR NÅGON AV MINA LÄSARE  TYP HJULBENT ? eller blond med bruna ögon ?? pleas svara ! (:

Kommentarer
evelina eriksson

sv; okej :o jo,märker redan nu att det suger..man ska nog inte böja sig för mycket om man har tajta jeans x)

2009-08-19 20:06:43
URL: http://eevelinaeriksson.blogg.se/
Kajsa

Har blont hår o bruna ögon<3

2009-08-21 17:13:28

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0