skolan

Halåjj, gick upp halv 7. Min ringsignal heter "as garv" asså den e hätte rolig , om man är på "skratt humör" men på mornana så slår ja typ "sönder" mobilen, alarmet gick på typ 3 gg, sen hörde jag den -.- . dt va ba att gå upp byta om och äta frukost .. ja allt de som man gör på morgonen. Som ni kanske märkt uppdaterar inte jag föräns nu, jag skulle ha uppdaterat när jag kom hem , vid 12 oo tiden. men vi åkte till stan efter såe. ovh vi kom hem typ halv 6 ? . sen ducha ja för idag fick vi reda på att vi skulle ha SKOLFOTO -.-!! herreingud. GILLAR NI SKOLFOTO?  nt ja -.- blir alltid så ful alltid verkligen.  Men i år ska vi ha halv 9 rätt ok för 2 gg förr har vi haft de efter IDROTTEN kul? nej .  Så de va en bra sak. Och idag tog sprayen slut  i morse. jag = PANIK eftersom jag vill ha de i morgon för mitt hår blir så hmla platt , före är så tunt.
 Men då gick brorsan och köpte (A)! TAck . Juste i stan köpte jag ett par jeansleggings. supersköna! verkligen. visar dem kanske .. i morgon .  . Altså i dag fick vi  våra berömda "scheman" -.-!!!!!!!!!!!!!!!   shit pomfritt!. Okej jag kan säga lite ... VI GÅR TILL 3 VARJE DAG UTOM FREDAGEN FÖR DÅ GÅR VI TILL 2 -,.-!!!!!< yesbox! men vi skulle typ få "gratis håltimmar ibland eller ngt och och och........sovmorgon på  freagar. SORRY FÖR ALLA STAV FEL . orkar bara inte ändra.  Jag LOVAR att uppdatera efter skolan i morgon , men de kommer dock ändå bli mindra uppdateringar eftersom vi som sagt går till 3 ca: varje dag.  jag räkna nyss ut att vi går typ 41 timmar i veckan i skolan . helllelulia. har bara en fråga , om man börjar 8  räknar man från 8 eller 9 . asså te.x   .. men nej man räknar väll från 8 ?? då räkna ja fel nyss. ja ja .

Åkej nu blev  väldigt mkt TE>XT ! (: men de hoppas ja inte gör nått.
 
VIDEO - ALLTID LIKA ROLIG SÅ DE E INTE SANT !! :D *skrattar*
BYE <3  (fundera på att jag kanske  Hinner uppdatera i morgon innan ja går till skolan ...) men inte säkert.)

Kommentarer
Lollo

man kan ju inte räkna från åtta för det har ju ej gått en timme på skoldagen när klockan är 8 . xd

2009-08-18 20:10:45
Lollo

du blir ju alltid jättesöt på skolfotona , det är jag som alltid blir misslyckad . -.-

2009-08-18 20:11:38

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0