sorry!

Sorry för den sämsta uppdateringen. Men jag vaknade halv 12 :P fast jag hade ställt kl p halv 11 men jagb "orkade" inte gå upp då . trött som man är . Aja åt mussli till frukost. gott gott. Senb gick jag ut och sola me mamma och syrran . Och jag typm nästan somna för jag va så trött haha. mm. På kvällen spelade jag matte & mickan tennis igen ^^ gick inte alls lika bra som förra gg men aja vi körde från halv 8 till halv 11 - ;) mm. Sen på kvällen gorde vi smoothiee supergott!!<3 Och kollade på beck ^^ hann iförsej bara se en timme . Nu kommer nåpgra bilder från idag. och :  tennis-spel- ofutfiten  lacoste shorts
svart linne - h&M
adidas tröja ¨
lacoste skor.
Haha kände mej som värsta tennisspelaren :P

Nu kommere bilder♥



Tog ut sessan i de goa gräset .

Någon mer än jag som ogillar skuggan när man solar?

Nu kommer  båda mina ouftits som ja hade idag.
Första på dagen :
Blå midjekjol- gina
Vit kjol- ?
Skärp - kapphal
  


                               Och den andra som jag hyade på förmiddan  
 Gul tunika- ?
Gladiator skor- skopunkten 
lacoste shorts.


















Kommentarer
johanna

älskar dina bruna ögon ^^

dem e fina!

2009-08-04 15:06:55

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0