Stan idag.

Hejsan , idag så skulle ju jag mamma pappa & syrran åkt in till gränby  men både pappa och angelica blev sjuka
:(!!! Så då skulle jag åka in till stan själv (för förata gg ) Men då fråga jag först vickan om vi kunde gå men hon ba : jag rider. så då messa ja lollo hon ba jag ska in till stan. Haha så då behövde jag inte åka in själv så jag gick med lollo & matilda i stan ,och  Jag köpte

Naglar: Kicks
2 st nagellack: Cubus (dem har öppnat nu :-D)
Fil: - kicks
hårsnoddar: - H&M
Glass: i kjosken.


lollo & matilda köpte en sån här OSIS+  (eller vad den heter)
En sån som foki rekomenderar nu vet ;)
Ja ja jag vill tacka för komentarer jag får också de betyder<33
Men nu så måste jag fixa naglarna och sen ska jag
sy hårförlängingen (:

[Du som fråga de där om hårförlängingen , jag ska förklara mer om de senare när jag har tid]


Kommentarer
F R I D A

Haha jag har en sån OSIS :)

2009-08-30 19:45:57
URL: http://bballaaste.blogg.se/
Lollo

<33

2009-08-31 19:44:09

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0