6 augusti kl 00:43

halå. har nt uppdaterat på hela dagen men har typ inte hunnit eller vad man ska säga , för idag vare ju supervarmt ute igen så klart som fan man sola från ´halv ett till 3 . yes . De blev inge ikea idag . Men i morgon om de är varmt blire bada med mamma & syrran . Och  sen på kvällen ikea. Så kanske nt uppdaterar så mkt ... asså jag orkar nt med blogg "igentiligen" och då kanske ni undrar "vf haru då blogg?" och då vet jag inte vad jag kan svara :P hare för att de är kul och typ sen när man blir äldre kan man läsa tillbaka vad man gorde när man va yngre.. ni hajjar. Jep .  Ingen bild på dagens outfit men jag hade bikini när ja sola sen bytte jag till jeans shortsen och en t-shirt. JAo . juste jag ska börja med hissning och dissning :P om man kan säga så.


Att jag fyller år om ca 2 dagar <3 
Shopping<3  [Älaskar att köpa saker]
Att jag får min nya  gaderob i morgon<3
Sommar sol , badl . Älskar att sola och alla sommarkläder.




Regn på sommaren, Vem vill ha regn på sommarlovet ? nt ja
Elaka kommentarer på bloggar (inte för att jag får de ) men andra bloggar.
Att behöva gå upp kl halv 7 när skolan börjar . (skit jobbigt, är vääldigt morgontrött)
Att min dator stängs av, för att den blir för varm !



Kommentarer
Jennica Björk

bra listor tycker jag :)

2009-08-06 08:20:08
URL: http://jennicabjork.blogg.se/
madde

shit va fin header, redigeringsprogram? (a)

2009-08-06 09:45:15
URL: http://mmdu.blogg.se/
F R I D A

vilken dag börjar vi skolan? :s

2009-08-06 16:33:52
URL: http://bballaaste.blogg.se/
lollo

vilken dag äre skolan börjar ? xd

jag dissar också att gå upp halv 7 !

2009-08-07 16:42:26

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0