1 augusti

Hallå .  idaag äre FÖRSTA AUGUSTI :D om 8 dagar fyller jag år!! aja. Vakna halv ett i morse av att mamma a  att de  va grått nästan svart på himmlen och de ville ja se -.- men de va inte supermörkt men men  jag kom iallafall upp då. Sen när jag åt frukost  börja de s-p-ö regna . sen så nu sitter jag här och klockan är redan 3 på dagen (gud jag får sluta att sova bort hela sommarlovet) nu  snackar med syrran i webben ;) haha ruligt noot. jo. vi skulle igentigen grilla ikv. men de blir nt så för de e typ kallt ute men nu ska ja gå te affärn iallafal. snart.

D a g e n s f r å g a :  v i l k a   ä r  m e d l e m a r  i  g r a t i s - f a s h i o n . s e  ??

Om du ikke är medlem bli de för faen. (: så mkt roligare dt går fortare att få poäng än andra liknande sidor jag har prövat (:.

Klicka på bilden nedan om du vill bli medlem (:








 


Kommentarer
johanna

jävla regn asså !!

haah då fyller grynet med (: aja skitsamma xd

jag e nt medlem :)

2009-08-01 15:05:43
lollo

är inte medlem .

2009-08-01 18:07:51
Anonym

okej :/ men bli de <3

2009-08-01 20:02:53

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0