hösten

Hejsan . igen . just nu sitter jag i mitt rum med min katt på magen  i mim sackosäck ..som är röd om ni ville veta de också men de kanske ni inte ville veta men nu fick ni veta de ändå sorry om man bara sitter här och babblar på HEhe okej nu ska ja va seriös.  Igår  typ denna tid så kollade jag på I taket lyser stjärnorna , för att den e så himla bra !  Ja gråter varje gg jag kollar på den heh. Jag slänger upp  första delen från youtube . ja lovar du kommer vilja se mer.

Just nu är jag inne på Gina tricot's hemsida och kollar lite
jag tänkte på en sak .. gina har ju ofta'st rea . Men dem visar alldrig rean på hemsidan
och de tkr ja e dumt :P faktiskt jag skulle vilja se vad som är rea jue.
HItta lite saker från gina  och skor från dinsko.
Börjar faktiskt sakna hösten liiiiite ^^ älskar höst kläderna och jag gillar alla årstiders höst kläder. fast vinterns kläder blir lite jobbigt eller va man ska säga va tycker ni ? :)
en liten höst klädsel känsla enligt mej .
^^!) ja ja nu ska jag nog läsa vidare i andras bloggar hejdå<3

Kommentarer
julia

fin blogg! :) riktigt snygg tröja :)kram!

2009-08-15 11:05:17
URL: http://jjuuliiiaa.blogg.se/
idahchristina

Dagens fråga; Hur ser ni på det här med undervikt och så? Eller BMI.... är det något ni går efter?



Svara gärna på frågan i min blogg!

2009-08-15 11:52:18
URL: http://idhf.blogg.se/
sofia .

jag vet inte vad det heter .. hahh .. men du har typ en sån rosa och vit tror ja :) <3

2009-08-15 15:13:20
URL: http://sofiaaerikson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0