Juldagen ^^

^Hej hej , såg att jag inte hade skrivit  ngt idag  , men jag har försökt 2 gånger men misslyckas ,

Första gången så  hade jag skrivit ganska mkt  sen stannade musen -.- (va vid våran "familje" dator)
den har blivit helt cp musen stannar , så när man startar om datorn så funkar de igen ,sen efter typ 15-30 min så händer likadant igen. Så jag va tvungen att starta om den där , så inlägget sparades ej.

Andra gången så hade jag skrivit ungefär lika men då blir de strömavbrott -.- herregud haha så jag gav upp och åt frukost isället.

efter frukosten fotade jag några snabba bilder men min nya kamera , JAG ÄLSKAR VERKLIGEN MIN NYA KAMERA  ! :D




Iallafall sen så går mamma och jag till affären och  köper julskinka
då när vi kommer hem så ser vi att vi råkade köpa sån här  som man måste gö själv grejj, så
de blev helt fail xd.

Men sen ´duchade jag och testade den nya hårinpackningen och hello kitty shower gel , Och dem LUKTADE ASA GOTT !! :D herregud.  rekomenderar verkligen . Hellokitty grejjen  finns på H&M.
Och hårinpackningen vet jag inte .. men den luktade också supergott.

Efter de målade jag naglarna med röda småhjärtan och vitt på toppen.

I know man ser typ inget men visar bättre bilder i morgon (:

Iallafall nu ska jag se på SHREK den tredje som redan har börjat hejdå <3



Ha en god fortsättning :)

Kommentarer
lollo

jag vill också ha en ny kamera ! <3

2009-12-26 18:31:00

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0