massa mejl ! ^^

hej herregud såg ni idol igår eller :D ?! erik vann! <3 fast calle va bra ;)

Idag tog jag sprutan mot svininfluensan :O ! höll på dö ( noot haha de stack ba till och jag svimma) noot xd !

så här va de, hann fråga - hur gammal är du?  jag- 14. hann- då får du vuxen sprutan .

jag ba shhit! jag kommer dö :O! men de känndes knappt, och jag kan fortfarande röra ganska bra ;)

Iallafall nu ska jag  kolla mina 46 mejl , och de kommer bli långtråk men jaja bye<3


de är dock på min andra msn , som jag typ loggar in 1 gg i månaden -.- och då får man en masssa tusen mejl från reklam saker grejjs ! ^^


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0