Mitt hår är nt alls långt -.-

Fasst...de har typ växt lite sen förra året xd , kan visa en bild på nu och förut.


Asså jag vet, dåliga bilder att jämföra , + att på vänstra bilden står jag helt snett med huvet -.-! men ser ni hur kort de va då , helt page typ -.-

så de har växt lite x)


Iallafall, har ni sett bloggen ? lite bättre men ändå sämre !
Jag skulle gö ngt på kodmallen och då blev hela bloggen cp och jag visste nt vad jag skulle ändra
så jag återställde hela kodmallen , så nu finns de typ inget förutom snön och ipoden från kodmallen -.,-!

Jaja :) får försöka fixa dit lite saker varje dag (:

Men jag är inge bra på att gö collage längre (bilder i headern) eller asså jag har alldrig varit bra på de,
men förr kunde jag men  nu blir de inte alls bra ! Så ngn kan väll gö en till mig en vinter bild ! <3


Men nu ska jag se på mitt favvo programm,
¨HALV 8 HOS MIG!
Vet ni ? min pappas syrra (faster) va med där en gång :D
fast hon va  typ nt så bra hahahah , men de va jätte länge sen hon va me.


Kommentarer
sofia

fin design :)<3 det har ju visst växt mkt (: <3

2009-12-15 20:25:09
URL: http://sofiaaerikson.blogg.se/
johanna

ditt hår är ju jättelångt jämfört med mitt :o!

jag älskar ditt hår (y)

2009-12-15 21:29:43
tove

tänkte skriva, men du har ju längre än mig, men de har du inte alls xD hahah <3

Men ditt hår är fett fint :D <3

2009-12-17 17:49:22
URL: http://tovebackman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0