Svar på era frågor!<3

luckeboi 

Har du någonsin varit full?

Svar: Nej.

 

johanna hansson

1.kommer du ihåg när vi bråkade och la varandras mössor i soptunnan? hahhaha
2.använder du hårfärlängning?
3.vilket smink brukar du ha en vanlig dag?
favoritfärg?

Svar: Haha aa, och efter de tog vi bort varandra på tamagotchi'n xd !

2. Inte så ofta längre men ibland ja (:
3.  och lite fundation ;)

 


lollo

vilken bio ska vi se ? xd <3


Svar: Alvin och gänget 2 hahaha xd<3

 

hubinette  (

vilka minnen skuklle du byta (dem som du inte vill minnas)om du fick göra det.varför?

Svar; När min syrra låg på sjukhus i ca 1 år :( !!

 

ella

fin blogg :) gillar din header har du gjort den själv?;D

svar; Tack ! :)  Nej de är sofia som har gjort den ^^

 

 

Beqqa

Kommer du ihåg när barbro alltid blanda ihop oss???hahahha :)<3

svar; Yesbos haha , hela tiden xd !<3

 

 

jennifer gräll

om du fick träffa en person , död eller levande. Vem skulle det vara och varför`?

svar; ojj.. Jag vet faktikst inte jag får nog svara på den lite senare när jag kommer på ngn . ;)


tove

ehm...
När insåg du att jag var den ända för dig ? :)

Svar ; haha xd -.-

 

 

 

sofia

hur många brorsor/systar har du? :)


Svar ;  2 Bröder och en syster ^^

 

 

Smilla

vilken är din favorit mat?
älsklingsplats?

1, favorit mat Taco (:
2, plats... typ vid ngt varmt ställe på sommaren.

 

Nathalie  

Heej jessica! först så vill jag bara säga att du har en sjukt fin blogg!!!!. Min fråga är: villken är din favorit blogg??? herrå kram//nahalie

Svar ; Min favorit blogg är nog.. min egna haha ego jag är. SKojja

men fokis, kissie kenza m.m


Kommentarer
Anonym

sv: japp :)<3

2009-12-31 12:17:15

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0