HAHA för dagens outfit

halå♥ Nu så har man bockat i för lite saker man skulle gö på morgonen som te.x  Ladda mobiler + kameran , och lite annat sen ska man gö middag vofflor såklart xd och sen börja packa.! :D . har lagt upp skit mkt saker som jag ska ha med  men man får väll hopas att allt får plats (: . Som ni ser på bilden är resväskan tom nu men den kommer bli överfull i kväll ;) det här blir nog de sista inlägget tills på fredag ;) men jag kommer ta massa kort som jag kanske lägger in här dåe nu kommer dagens outift som ser helt cp ut xd tog bort anskitet för jag gorde värsta cp minen xd!!


Haha! okej först vill ja ba säga att jag hade mina leggings innan. Men dem ligger i tätten just nu eftersom jag ska ha med dem till gbg. så
dagens outfit blir:
Linna - gina
Sport shorts - ? vet nt
Cardigan-H&M

Vad ska alla göra idag då?jj

Kommentarer
johanna

tråka , xD

2009-07-12 15:41:36
URL: http://kkkuung.blogg.se/
jessica

Okej (:

2009-07-12 18:37:47

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0