halå. 25 juli 09

Hej hej idag har  jag vart i öregrund ..igen (: kollade först på brorsans match sen åkte jag mama papa syrran och andra brosran och mickan ut och fiska (:

jag papa matte och mickan åkte ut med båten . syrran o mamma satt kvar vid bryggan.
SÅKLART så fick vi ingenting -.-  (eller jag har fått 3-5 gäddor förut (a) men de va några år sen nu.
Mmmmm . Hur gåre för er när ni fiskar ?
 Sen så åkte vi tillbaka med båten så då meta alla vid bryggan.
Haha för mej på bilden xd




Sen blev de väldigt mörkt på himmlen ...

Så vi åkte hem . och på hemvägen börja de  åska blixra och regna :D


Kommentarer
lollo

sh't va mörkt på himlen ;o

2009-07-26 15:22:45
jessi

mm O.o

2009-07-26 15:42:23

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0