halå.

jag vet, måste börja  ändra mina rubriker :P dem är typ alltid "halå" kul ? nej . mm men idag fyller syrran år :D
Vill ni veta vad hon fick :)?
Aja nu får ni veta de ändå ,om ni inte vill veta  så behöver ni inte läsa (: hon fick en laptop kläder lite smycken m.m 
Sen kom släkten. och då fick hon 500:-. aja sen åt vi  Smörgåstårta <3 bland de godaste som finns (:

På bilden jag å syrran   , smörgåstårtan och våra likadana laptop'ar :) fast hon har grå och jag svart .
Dagens outfit:  t- shirt gina
Midjekjol: gina
Leggings - hm .


 Och gårdagens oufit för jag tror att jag alldrig la in den .
: Jeans - gina
Linne - gina

BYE bye.


Kommentarer
lollo

grattis !

2009-08-01 18:12:07

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0