Ikea

halå<3. Nu har man kommit hem från ikea .Asså visst äre mkt svårare att hitta och så på de nya ikea? dt tycker ja. aja Vi skulle köpa typ 3-5 grejjer bara . men de blev runt 20-25 saker :P men så blire alltid så.  Vi hitta typ massa små saker. Och så kolal vi på några saker som vi ska köpa sen. . . aja nu ska jag fixa nya lösnaglar för de försvann 3 st igår när jag spelade tennis . Men de gorde inte så mkt för jag ville ändå gö nya (: men jag lägger ut bild på dem när jag är klar (:. Tänkte börja med att skriva "dagens fråga" varje dag Ni kan ju svara också (:
Aja vad har alla / ska gö idag dåe ? :)

D a g e n s f r å g a : v i l k a  k ä n d a   b l o g g a r e   g i l l a r  ni   m äs t   ?«


dagens oufit:´
Vitt linne gina
långa svarta leggings- gina
rosa svart randig cardigan - hm tror ja.
Och gladiator skor- Skopunkten.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0