Klar med naglarna (:

Så nu är man klar med naglarna :)
1.De här va de första jag gorde (de tog lång tid att klippa dem i rätt längd och fila dem med en super dålig fil -.-) men men

Sen skulle jag gö små detaljer och de va väldigt svårt för  torkel sprang fram & tillbaka typ hela tiden ..


Haha sen  så la han sej på bordet med en fiskedrags låda som kudde (: allt för rolig katt man har ^^

& då kunde man få till detaljerna lite :) är nt direkt supernöjd

Sen blev man klar . Ett väldigt pilligt jobb vare ^^ (+ att när jag skulle klar lacka dem så tappa ja typ alla upp& ner :D klantig ja vet .

Dagens enkla  outift:
T-.shirt . gina
Leggings- hm

Ps jag lägger upp bild sen när jag har på naglarna :)

Kommentarer
maria 16 år och flyttar hemifrån

fin blogg :)

2009-07-24 18:13:09
URL: http://mariaelisabeths.blogg.se/
jessi

tack ! :D du också :)

2009-07-24 18:53:26
Anonym

fint :D

2009-07-26 12:55:22
jessii

tack :)

2009-07-26 15:47:25

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0