svar på frågorna<3

svar på dem få frågorna <3


: jojjo

hur kommer dt sig att du fick bruna ögon :D ?
dt e nt så vanligt med blond å brunögd ;)
svar - ´Mina bruna ögon har jag fått från pappa .:)


 
av: Madde

Vad fick dig att börja blogga?`:)-
svar- Jag vet faktiskt inte jag hade bloggat förut på devote.se sen sluta jag blogga där och sen har många andra börjat blogga så då tänkte jag att jag kan prova igen :)



: susanna

vilka kända bloggar gillar du mest ?
-svar- jag gillar foki's och stinalee's blogg mest.


1: susanna

vilken känd blogg gillar du mest ? :)
svar -foki's blogg.

2.Har du gjort din design ?? xD
Svar-Nej jennifer har gort den åt mej :)



: Susanna

Hur satte du in koden till hur mycket bloggen är värd ?
alltså vart ? xD

svar- Det va jennifer som gorde de åt mej och hon satt in den i kodmallen .


Kommentarer
johanna

okej :DD

2009-07-28 14:00:18
adina

vafan, jag är för seg :P

2009-07-28 18:33:55
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/
Anonym

för seg vadå ? :P

2009-07-29 14:45:31

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0