SEN UPPDATERING( från gbg) (alla outfit's i gbg)

hej hej . SÄMST uppdareting ja vet men har nt hunnit ;). ehm vi kom hem i fredags på kvällen ;) nu lägger jag upp alla dagarnas  outfit och skriver lite om den dagen .
Åka i 5 timmar i bilen outfit-
tunika- gina
Leggings - Hm
Mys tröja- ?
Scarf- ?
 .
Vi  åkte i 5 timmar vi stanna en gång och köpte bagett t"" sen så kom vi fram .


dag 1Sen när vi kom fram så bytte jag tröja - cardigan - stadium
Och sen gick vi lite på stan .

Dag 2.  tisdag. Denna dag kom brorsan ner också till gbg . vi gick på nordstan och shoppa och   fast jag hittade inget bara en väska  Sen åkte vi paddan också ! :D.
Outift. -
cardigan - HM
t-shirt - hm
väska - Newyourker
midjekjol - gina
leggings- hm
skor - svarta klack (som dock nt syns på bilden för jag hade nt dem på mej där. )

Dag 3. Onsdag. denna dag gick vi på liseberg :D Men vi vann typ inget  alla slösa bort typ mer än 300-400 var -.-
Vi vann bara . EN stor  stjärnvins kexchoklad (pappa vann) . 4 gosedjur (matte vann) mamma och jag vann ett varsitt choklad hjärtan askar. och syrran vann en chips påse  och matte och m vann en stor stjärnvinst marabou mjölkchoklad.
Enligt mej äre INGENTING -.- aja  vi va där 12 på dagen till 11 på kvällen . juste den dagen så köpte jag hårförlänging :D
outift.
- T-shirt - HM
Linne- gina
väska - (köpte dagen innan)  från Cubus
skor - dinsko

Dag 4 - torsdag - Denna dag gick vi på Museum :D skit kul. kanske lägger upp lite bilder därifrån sen :)
Outfit-
scarf - kapphal
tunika- gina
väska - cubus
leggings- venne?
skor- dinsko.

Denna dag gick vi cokså på stan till saluhallen och avenyn :) sen åkte vi hem.
Outfit
Peyton top - gina
linne- gina
jeansshorts- hm
 Favvo skor- dinsko.

jj

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0