Hade bara ETT ämne i skolan idag !!

;D yes ni hörde rätt  Vi hade bara No idag ^^ moahaha slå de ni .
Vi började 9 med NO-labb  från 9 -10 (fast jag gorde prov för jag va sjuk då vi gorde de) Sen Hade vi ingen TSKA  Sen hade vi lunch  (vi gick såklart hem eftersom de va 2, 35 min rast ;))  Sen kom vi tillbaka 12,35 och hade NO i en halvvtimme, sen hade vi inte någon MATTE HÄLLER ;)  Sen kom janne och några hade frågat han om vi inte kunde få inställt för vi ville sluta , så vi fick ngt foto arbete ^^ haha yes "<)

Så sammalagt  lektioner 2  idag
sammalagt Timmar : 1,30 timme ^^ idag,

Nog den minsta dagen jag haft'

Iallafall , sitter och skriver lite om Lady Gaga , vickan och jag har valt henne som vi ska redovisa nästa vecka på musiken^^

har några frågor som jag ej hittar, men ni kanske kan dem ??

*-Hur lång är hon?
*-Vilken är hennes naturliga hårfärg?  (är de typ blond?)
*-Vilken va den första  låten hon skrev?

Taxam för svar ^^

Kommentarer
mathy

lady gaga<3

2009-11-18 00:01:21
URL: http://thejuicydetails.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0