Jag hade bara 2 lektioner idag ^^

haha, Okej jag räknade inte med vipen , vill ni se vilken rolig "gubbe" jag ritade, på vipen altså. ^^?


haha söt va ?. xd

Iallafall sen hade vi inställd MUSIK ^^ i en  och en halvtimme, Sen Svenska i  30 min .
Sen mat jour med ICA, dt va jätte äkligt  XD ! Men !jag missade TYSKAN ^^ för dem hade nt inställt idag - lalalala ! dem hade vikarie , fast demi hade ändå inte förhör.

Sen kom vickan och sa att de va ngra kíllar som ba - Å HEJ .  varje gång när jag typ lyfte på tallrikarna xd !
Jag vågade nt änns hålla i dem xd ! dt va äkligt.
Så pinit.
Iallafall sen hade vi en timmes rast efter dt  och då tog vi fett fula kort xd haha ni kan få se en.

Skumm bild xd <3

Sen No , alla lacka på mej och vickan , för vi lacka på alla färg pennor ^^ vi gör två afficher.

Sen Ngn himmla grejj i matsalen om mobbing i en timme , Sen slut.

Om ca haltvimme och jag och jojjo åka till konfan  -.- ! men nu måste jag öva på engelska glosorna TJAO!<3

Kommentarer
Ida

Ahh! den har bara fyra fingrar!!

2009-12-04 17:02:26

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0