Lördag ^^

  • hejsan , idag åkte vi in till stan ^^ Först hämtade vi våra pass , jag mamma pappa och angelica ;) haha jag ser helt  vättskrämd ut  på passetxd ni kanske får se kortet snare. Vänta nu... har jag berättat att jag ska utomlands ? :D!
    Den 2 januari , till spanien ^^

    Iallafall, Sen åkte vi till rusta och köpte "stjärn draperi" till fönstret ;)   asså jag längtar faktiskt till julen<3
    Sen till gränby , där jag handlade lite


    Lackleggings ^^ gina
     
    Röd tunika på gina som jag inte hittar på hemsidan ;o
    Men jag köpte en sån iallafall.

    Puder- kicks.

    .


    Iallafall, har lite och göra ska försöka
  • hitta lite info om  en konstnär -.- och de är drygt.

Men hörreni visst va de bra att mariette åkte ut ur idol igår :)? ! - ja!
Herregud de är final snart ! :o jag tror nog att erik och tove går till final .


Kommentarer
tove

SV : om du går in på cocoo.se och kollar så får du se alla priser, man fick ju välja vad man ville! :)

jag vann tyvärr inte men de kommer ne ny tävling nästa vecka ! :D

2009-11-29 16:27:49
URL: http://tovebackman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0